Marie Frydrychová: Otevřený dopis premiérovi Andreji Babišovi, Vládě ČR a oběma komorám Parlamentu ČR

OTEVŘENÝ DOPIS

premiérovi Andreji Babišovi, Vládě ČR a oběma komorám Parlamentu ČR

 

Pane premiére Andreji Babiši, Vládo ČR, Poslanecká sněmovno ČR a Senáte ČR!

Proslýchá se, že v tomto volebním období hodláte změnit znění zákona o rodině, respektive znění zákona o manželství tak, aby manželství mohly uzavírat i osoby stejného pohlaví.

Vzhledem k tomu, že naše společnost je převážně ateistická a ztrácí povědomí o Božích řádech zaznamenaných jasně formulovaným a srozumitelným Božím slovem, dovoluji si vám zopakovat základní fakt:

Manželství není lidská instituce, aby ji mohli lidé svévolně měnit. Manželství stanovil Bůh Stvořitel, který stvořil člověka ke svému obrazu jako muže a ženu a tomuto svazku požehnal slovy (doslova příkazem): „Ploďte se a množte se a naplňte zemi….“(Bible, kniha Genesis 1. kapitola 27.-28. verš a mnoho dalších odkazů ve Starém i Novém zákoně.)

Manželství jako pevný svazek muže a ženy vzniklo daleko dřív než kterékoliv království, stát a dokonce i církev. Pokud se vy, vrcholní představitelé České republiky, postavíte proti tomuto základnímu lidskému uspořádání, stavíte se přímo proti Bohu – Stvořiteli nebe i země. A to je velmi nebezpečný postoj, bez ohledu na to, jestli v Boha věříte nebo ne. Je psáno: „Nepleťte se, Boha nikdo neošálí. Člověk sklidí to, co zasel.“ (List Galatským 6, 7)

Pokud svévolně zrušíte Boží řád, zákonitě musíte sklidit neřád. A my všichni s vámi.

V zájmu vás samých, vašich rodin, ale i nás, vašich voličů i nevoličů, vás žádám: Ustupte od toho bláznivého nápadu a smiřte se s Bohem, dokud je čas!

Děkuji Marie Frydrychová

křesťanská spisovatelka

 

 

 

Kategorie: Společnost

6 Komentáře

  1. Můžete mi vysvětlit, čím vás homosexuální manželství omezuje? Nikdo nechce zakázat heterosexuální manželství. Současná legislativa omezuje menšinu. Ale tím, že přestaneme omezovat menšinu, nijak neomezíme většinu. Mimochodem jsem ve šťastném heterosexuálním manželství. A možná právě proto, že to dlouho trvalo, než jsme se konečně našli, si vážím toho, že můžeme být spolu a přeju to samé i ostaním lidem, kteří jsou třeba i jinak orientovaní.
    A co heterosexuální páry, které nemůžou nebo ani nechtějí mít (vlastní) děti, když se tak oháníte množením se? Taky bychom jim (nám) měli zakázat manželství, když neplní nebo nemůžou plnit plodící funkci rodiny? Jsme tedy zrůdy a měli bychom se rozvést, když jsme normální heterosexuálové a nikdy nechceme mít VLASTNÍ dítě? Přeci podle vás neplníme hlavní funkci manželství…
    Navíc existuje adopce a pěstounská péče a určitě je lepší být u hodných homosexuálů než v dětském domově nebo třeba v rodině alkoholika.
    Nebo co když si to dítě prostě nějak udělají nebo ho mají z předchozího vztahu, takže to dítě je oficiálně jen jednoho z partnerů? Když umře ten oficiální rodič, tak to dítě třeba nebude moct být v péči toho druhého (kterého ale bere jako rodiče) a ten druhý nebude mít vdovský důchod, a když umře ten nevlastní, tak nebudou vdovské a sirotčí důchody. Nebo ten nevlastní rodič asi nemůže vyřizovat věci v nemocnici a tak…
    Jste i proti tomu, aby měli stejná práva, nebo by vám vyhovovalo, aby existoval svazek, co by byl právně ošetřen identicky jako manželství a JENOM se jinak jmenoval? Jde vám jen o název, nebo o práva?

    Odpověď
    • Už nějakou dobu přemýšlím o tomto tématu a ptám se pána Boha ,jak se na to dívá On. Myslím si ,že pokud lidé chtějí žít v homosexuálním vztahu, či v heterosexuálním svazku ať už s dětmi svými či adoptovanými ,nebo bez dětí ,je to jejich volba a mají na to právo. Ale Bůh mi ukázal, že jakmile začneme hledat Jeho a ptát se po odpovědích na naše otázky, jakmile budeme k Bohu a sami k sobě upřímní , Bůh si nás povede a promění nás i naše myšlení a pohled na věci a lidi kolem nás. Přeji každému z nás ,aby byl vůči druhým trpělivý a hleděl na druhého s láskou, jakou na nás hledí Bůh. Bůh nás povolal k lásce. Manželství ustanovil mezi mužem a ženou. Neustanovil ho mezi stejnými pohlavími. Ptejme se Boha , On nám dá odpověď. S tím ,ale souvisí vše , co jsem napsala výše. Máme odvahu a jsme ochotni připustit si myšlenku,že se můžeme mýlit, že Bůh má pro nás lepší plán, než my máme sami ? Mnoho lidí ať ze strachu či pohodlnosti ,sebestřednosti a oháněním se, že já mám přece právo na to či ono, jsou slepí k Božím věcem. A Bůh Ježíš je ta pravda,cesta a život. Proto prosím hledejte u Boha a vše se vám ukáže v Jeho světle. S přáním všeho dobrého. Renata

      Odpověď
      • No ale v té době byla homosexualita něco jiného, to bylo JENOM o sexu. Bohatý muž, co měl ženu a děti, si vydržoval mladíka a platil mu za sex školu. Takže máme nevěru a prostituci, navíc ten mladík pak nebyl čistý pro svoji ženu a měl víc partnerů za život… Jak můžete homosexualitu v Bibli třeba srovnávat se dvěma gayi nebo lesbami, co se oddaně milují a jsou si věrní a chtějí se vzít a mít děti?
        A co teda my, když jsme manželé a nechceme mít děti? Nemáme právo na manželství a máme se rozvést? Jaký je potom rozdíl mezi námi a homosexuály?

        Odpověď
  2. Křesťanství trpí syndromem „zametání minulosti pod koberec“. Svět jednoduše funguje tak, že věci se objevují z „čistajasna“ náhle a bez příčiny. No a z toho logicky musí vyplynout, že stejně tak jak se z nenadání objevili, stejně tak i zmizí nebo „vyšumí“ do ztracena. Je to tak jednoduché … Akorát ty bolesti, nemoci, různé problémy a tragédie atd., jsou nějak skutečné a opravdu bolí.
    Kdy už konečně začne brát křesťanství a díky jemu i svět, Boží stvoření vážně?

    Odpověď
  3. „„Ploďte se a množte se a naplňte zemi….““
    není vůbec o manželství. Naopak .. ve Starém Zákoně se tento příkaz řešil mnohoženstvím, konkubínami, služkami, v nouzi i incestem. Paní „křesťanská spisovatelka“ má nedostatky ve znalostech.

    Odpověď
  4. Já sem pro aby ten zákon prošel.nevime jake důvody a pochoutky člověka vedou k takovému rozhodnutí.vzdyt už v nebi byla svobodná volba.a ta je pořad.

    Odpověď

Zanechej svou odpověď

Tvoje e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Děkujeme za váš komentář